Lupání v zevním uchu při větším "hluku"

Dobrý den,většinou když jsem nemocná s uzlinami,momentálně mám streptokoka a beru antibiotika, při větším "hluku"(cinkání talířů,křik) mi v jednom uchu tzv.lupe.Po skončení "hluku" to odezní. Po nemoci, mi odezní i problémy s uchem. Čím by to mohlo být prosím způsobeno,nebo co to značí?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, je to způsobeno sníženou průchodností Eustachovy trubice (vyrovnává tlak mezi nosohltanem a uchem) Pokud se Vám to stává častěji, navštivte ORL, aby Vás důkladněji prohlédli, ale pokud to po onemocnění zase odezní, tak se není potřeba strachovat - máte prostě jinak anatomicky tvarovanou eustachovu trubici, takže snáze zalehne.... Jediné, čeho byste se měla vyvarovat, je potápění....

MUDr. Vendula Bartáková
MUDr. Vendula Bartáková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Postgraduální studium na Ústavu patologické fyziologie LF MU

 
Líbí se vám odpověď?
+3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x