Menstruace

Dobrý den,měla bych dotaz je mi 16 let a beru antikoncepci. Týden před menstruací dostávám špinění a menstruace je pak sice pravidelná,ale já bych se chtěla zbavit toho špinění. Antikoncepci jsem brala Lunafen a u té mi to začalo. Gynekolog mi jí vzal a dal mi Minisiston s tím že by se mi to mělo srovnat a že mám nízký obsah hormonů. Tuto antikoncepci beru už 7 měsíc a stále nic. Mohla bych vás poprosit o typ na antikoncepci nebo nějaký lék na to abych se špinění zbavila? Předem děkuji moc

Odpověď odborníka:

Je nutno poradit se s vaším gynekologem změna praparátu bude pravděpodobně nutná. příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: