Menstruace

dobrý den, chtěla bych se zeptat..asi pred 5ti měsíci jsem začala brát antikoncepci Sunya. a v té době jsem i potkala svého nynějšího partnera. Od té doby mě provázejí různé potíže. Bolí mě břicho, po té jsem měla pravděpodobně zánět močových cest(spíše jsem to gynekoložce řekla, a ta mi napsal Biseptol). Bolest břicha ustoupila,ale stále mě bolí v zádech. Hlavně po té, co partner ejakuluje do mě.A začal mě bolet pohl.styk..Ale jen z počátku,při prvním vstupu a chvilku po něm. A také mám lehký výtok.Občas svědění. a těď mi úplně vynechala menstruace. Byla jsem u gynekologa,ten na ultrazvuku nic nezjistil. Těhotenský test byl negativní. ale vlastně mi vůbec neřekl, čím to je. Můžete mi něco poradit?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, bolest v zádech v souvislosti s ejakulací partnera je neobvyklá. Měla byste zajít na vyšetření k lékaři, aby zjistil příčinu všech Vašich obtíží. Bez vyšetření je rada složitá.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: