Menstruace

Dobrý den Chtěla jsme se zeptat zda častou menstruaci může způsobit únava a že nosím na mě těžkou dcerku mám roční dítě,které postupněš přestávám koji. Antikoncepci neberu a menstruace se v poslední době oběvuje po 14 dnech. Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Únava a psychické vypětí se samozřejmě může na cyklu projevit, ale spíše to bývá ve smyslu prodlužování cyklu. Rozhodně by vás měl vyšetřit gynekolog a vyloučit ev. organické onemocnění či hormonální poruchu ( může být i v souvislosti s kojením).

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x