Menstruace během užívání antikoncepce

Chtela bych se zeptat na jednu otázku. Beru antikoncepci aritizia a byla jsem na dovolené a došlo mi platicko tak jsem si vzala jeden prášek z druhého platicka abych nedostala menstruaci před odjezdem domu z dovolené. Tento měsíc jsem tedy brala jen 20 pilulek a uz 3 dny po dobrání jsem pořad nedostala menstruaci. Vzdy ji dostávám tak do toho prvního nebo druhého dne. Je v tom prosim nějaký problém ? Předem děkuji.

Odpověď odborníka:

Hezký den Michaelo, myslím, že se nemusíte obávat, menstruaci, resp. tzv. " krvácení ze spádu ", dorazí co nejdříve, pokud by se však v rámci tohoto cyklu nevyskytlo vůbec, kontaktujte svého gynekologa. S pozdravem, K. Jiříčková.

MUDr. Kristýna Jiříčková
MUDr. Kristýna Jiříčková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Monse spol, s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: