Menstruace během antikoncepce

Dobrý den, ráda bych se zeptala na menstruaci během antikoncepce. Jsem po druhém porodu (8měsíců). Antikoncepci Yadine jsem začala brát v první den krvácení (cca 2měsíce po porodu). Nikdy však nedoberu celé platíčko, aniž bych nezačala krvácet. Mám pak například o 5 dnů delší menstruaci. Nyní jsem zapomněla jeden prášek (jsem za polovinou platíčka) o hned druhý den mi začala menstruace..co s tím? Mám změnit antikoncepci? Je to už obtěžující menstruovat i 14 dnů a mít tím pádem i tak malou "přestávku" mezi měsíčky. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, antikoncepci tento cyklus doužívejte a poté se dohodněte s gynekologem na změně přípravku antikoncepce.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: