Menstruace-těhotenství

Dobrý den.asi před měsícem a pul jsem vysadila HA, kterou jsem brala asi 3 roky.Ještě jsem nedostala menstruaci což už se mi po vysazení HA také stalo (2 3 měsíce jsem to nedostala ani po vyvolávací injekci)Chci se všaK zeptat, zda-li je možné otěhotnět poté co proběhl nechránění pohlavní styk (přerušovaný) když po vysazené ještě nemenstruuji.Rozhoduji se zda si mám nechat předepsat postinor nebo se to vylučuje.Děkuji a prosím o co nejrychlejší odpověď.Děkuji

Odpověď odborníka:

dobrý den, pokud již nebetere ATK a nechcete otěhotnět,radši bych postinor vzala.otěhotnění závisí na ovulaci.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Bulka na penisu Prosím, udělala se mi asi před 14 dny na penisu těsně pod...
  • Crp + fw při rakovině Mají pacienti, u kterých byla diagnostikována rakovina...
  • Pálení na jazyku Chtěla bych se zeptat, o co se jedná. Pálí mě druhým dnem na...
  • Zalehlé levé ucho Chci se zeptat mám už 8 den zalehlé levé ucho a cítím...
  • Flucinar mast Prosím o radu.Od gynekologa mám předepsaný Flucinar na vaginální...
  • Pásový opar Pracuji s dětmi v děckém domově. Před týdnem se u jedhoho dítěte...
 
Naposledy čtené: