Menstruace- jen kousky bez krve?

Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je v pořádku, když už delší dobu menstruuji jen pevné tmavé částečky, ale jen minimum krve. Při posledním mensesu to bylo jen takové horší špinění, dohněda. Užívám HA Jeanine. Teď těsně před začátkem menses jsem dokončila zavádění tablet proti kvasinkám. Mohlo by to být i z toho? Mám obavy, protože dříve jsem menstruovala i normální krev. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, slábnutí intenzity menstruačního krvácení je při užívání hormonální antikoncepce běžné a normální.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Obtěžují vás nežádoucí účinky léčby? Svěřte se svému lékaři
Zánět slepého střeva
Články: Zánět slepého střeva
Zánět slepého střeva vzniká...
Sledujte své nehty – vyplatí se vám to!
Články: Sledujte své nehty – vyplatí se vám to!
Máte lupénku a pozorujete...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x