Mykoza,kvasinky

Pani doktorko. Asi pred 1 mesicem se mi udelala vyrazka v oblasti trisel...zacalo to svedit a palit. Zasel jsem ke kozni doktorce, ktera mi predepsala mast pevaryl.mazu se dvakrat dene uz po dobu 14 dni a nividim zlepseni krome toho ze je to ted na dotyk velmi tvrde jako by pod tim byl maz nebo tuk. Vyrazka svedi a tvori ji velke bolaky zasilam detailni foto a prosim o radu..dekuji

Odpověď odborníka:

Máte tzv. akne inversa nebo hlubokou folliculitidu, bohužel foto není ani detailní ani ostré. Pevaryl na ni nezabere, zkuste navštívit ještě jednou dermatologa. s pozdravem

MUDr. Silvie Rafčíková, MBA
MUDr. Silvie Rafčíková, MBA

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Centrum estetické medicíny

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: