Narkóza a antidepresiva

Dobrý den, beru sertralin 25mg a zanedlouho podstoupím krátkodobou narkózu. Myslíte, že se nemusím obávat nějakých nežádoucích účinků? Kombinovat narkózu s AD? Děkuji za odpověď. Pěkný den přeji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Sertralin je poměrně bezpečné antidepresivum a většina léků které se používají během anestezie s ním nemají interakce. Jediný problém by eventuálně mohl nastat při kombinaci sertralinu s tramadolem ( analgetikum ). V každém případě musíte anesteziologovi oznámit, že se Setralinem léčíte.

MUDr. Jaroslav Čupera
MUDr. Jaroslav Čupera

Specializace: Intenzivní medicína
Pracoviště: ARO Nemocnice Ivančice

 
Líbí se vám odpověď?
+4 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Roste vám pupík? Možná máte kýlu!
Články: Roste vám pupík? Možná máte kýlu!
Pupeční kýla se často...
Vysoký nitrooční tlak nemusí znamenat zelený zákal
Články: Vysoký nitrooční tlak nemusí znamenat zelený zákal
Přestože vysoký nitrooční...
Netrpíte alergickou vaskulitidou?
Články: Netrpíte alergickou vaskulitidou?
Jde o skupinu onemocnění...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: