Narkóza a dýchání

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na tento problém. V květnu jsem byla na gynekologické operaci. Bohužel první zákrok neproběhl, ale narkóza ano. O čtyři dny později jsem musela operaci podstoupit a dostala jsem druhou narkózu. Je možné, aby mi tyto dvě narkózy krátce po sobě přivodili poruchy dýchání?? Dýchá se mi hůř než před operací a při větší tělesné zátěži je to ještě horší. Nemohu se pořádně nadechnout ani vydechnout. Od operace už uplynuly 3,5 měsíce, ale potíže z dechem jsou pořád. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Neznáme všechny podrobnosti a vyšetření, ale není zcela vyloučeno, i kdyý i to je po delší době málo pravděpodobné, že se v malé průdušce může vyskytnout po anestezii malá hlenová zátka, která by tyto potíže mohla způsobit. Myslím, že byste se měla vydat na vyšetření na ambulanci plicního oddělení a tam se dát vyšetřit. Provedou snímek a zhodnotí dýchací funkce.

MUDr. Milan Navrátil
MUDr. Milan Navrátil

Specializace: Chirurgie a traumatologie
Pracoviště: Úrazová nemocnice v Brně

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x