Nechráněný sex

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, používám vůbec poprvé antikoncepci Bonadea a první měsíc jsem špinila a v 7-denní pauze jsem měla s přítelem (po MS) nechráněný pohlavní styk, přítel dával pozor aby zamezil případné ejakulaci. Teď jsem ukončila druhý měsíc užívání antikoncepce a měla by přijít MS, je možné že by mě první měsíc užívání antikoncepce nedostatečně chránil? Vedlejší příznaky co jsem si našla nemám ale i tak se raději zeptám.

Odpověď odborníka:

dobrý den, při antikoncepci se cyklus zkracuje a snižuje se intenzita krvácení, takže k těhotenství bych to nepřikládala.Pokud užíváte HAK pravidelně, těhotenství je nepravděpodobné.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Zlobivý žlučník aneb Kdy je bez něj lépe
Články: Zlobivý žlučník aneb Kdy je bez něj lépe
Odstranění žlučníku nebývá...
Nemocné srdce dokáže zachránit katetrizační zákrok i klasická operace
Zánět slepého střeva
Články: Zánět slepého střeva
Zánět slepého střeva vzniká...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Henochova–Schönleinova purpura
Články: Henochova–Schönleinova purpura
Henochova-Schönleinova...
Inkontinence
Články: Inkontinence
Močová inkontinence je...
Osm tipů, jak užívat léky proti bolesti bezpečně
Články: Osm tipů, jak užívat léky proti bolesti bezpečně
Milióny lidí po celém světě...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: