Nepravidelný cyklus při ha belara

Dobrý den, beru už svoji druhou HA Belara, první 3 měsíce se mi stávalo, že jsem dostala menstruaci i během cyklu a pak v tydenní pauze znovu (2x do měsíce) poté byly asi 3 měsíce, tak jak to má být (vždy menstruace v tydenní pauze) ale tento měsíc jsem dostala menstruaci (silné špinění + slabá menstruace) asi tyden před plánovanou pauzou a v době pauzy už jen velmi slabounce špiním. Znamená to něco zlého? Nebo mám jít opět měnit HA? Děkuji :-)

Odpověď odborníka:

V tomto případě, když ani po 3 cyklech není cyklus pravidelný, uvažoval bych o změně antikoncepce, případně pokud předešlá byla bez problémů o návrat k ní, neznám důvod změny. Příjemný večer

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: