Neslyším na jedno ucho od doby co používám antibiotika

Už 3 den používám antibiotika Tevaklav 1g a odrázu jsem přestal slyšet na jedno ucho.Je to normální,mám zajít ušnímu ,do kdy to bude asi trvat?Aneb umíte mi poradit co s tím??

Odpověď odborníka:

Vážený pane Pavle, přípravek Tevaklav není registrován v České republice. Doporučuji Vám kontaktovat Vašeho předepisujícího lékaře. S pozdravem, MH.

MUDr. Milan Hrubý
MUDr. Milan Hrubý

Specializace: Nefrologie
Pracoviště: Všeobecná fakultní nemocnice v Praze 2, IV. Interní klinika, Ambulance nutriční podpory

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Desatero pro unavené oči
Články: Desatero pro unavené oči
Dnešní doba, kdy občas jen...
Jak správně ošetřit puchýř
Články: Jak správně ošetřit puchýř
Odřely vám nohy nové boty...
Život naplno s artritidou? Vyvarujte se šesti základních chyb!
Články: Život naplno s artritidou? Vyvarujte se šesti základních chyb!
Žít kvalitně s revmatoidní...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Jak si poradit se zánětem močových cest pomocí homeopatik
Články: Jak si poradit se zánětem močových cest pomocí homeopatik
Pálení a řezání v podbřišku...
Lze opravdu odhalit rakovinu z krve?
Články: Lze opravdu odhalit rakovinu z krve?
Lékař odebere krev, do...
Myslete na svoji štítnou žlázu. Aspoň jeden týden v roce!
Články: Myslete na svoji štítnou žlázu. Aspoň jeden týden v roce!
Když je rozladěný a špatně...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: