Nespavost

Dobry den, ráda bych znala váš názor tykající se me dlouhodobé nespavosti, bohužel mi žadny doktor nikdy nějak moc neporadil, tak se snažím vyhledavat veškeré rady zde na internetu.Beru již asi čtvrtym rokem Neurol momentalně o,25, ale problem je v tom, že se cítim strašně vyčerpana a unavena, každy druhy den jsem tak unavena a cítím se jako bych nespala vubec, podle meho je to už z tech prašku, protože nemužu brat ani antikoncepci z ktere mi bylo špatně stejně.Jsme momentalně bez partnera, což mě mrzí, ale deprese žadné nemam, mám fain rodinu, hodně chodím se psem do přírody, čtu snažím se relaxovat, meditovat.Přala bych si abych měla zpatky svojí energii a spanek, ktery je velmi křehký!Předem děkuji za odpověd.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Darino! Jste závislá na Neurolu, který nejdřív ze všeho vysaďte. Postupně, během několika týdnů (každý týden si seberte čtvrtku tablety). To bude nejspíš nepříjemné a spánek Vám to asi nevylepší. Je to ale nutné stadium. Je možné, že až se detoxifikujete, budete spát lépe. Pokud ne, navštivte psychoterapeuta nebo lékaře psychosomatické či celostní (holistické) medicíny. Pohovořte o Vaší nespavosti a o tom, proč nemůžete spát. Existují metody, kterými lze spánek vylepšit - mít večerní rituály, chodit do postele fyzicky unavená, věnovat se večer odpočinkovým činnostem, žádné krváky, horory, nejlépe ani hádky, zato metody duševní hygieny (dechová cvičení, meditace atd). A mít vyřešeno to, co se událo ve dne!

 
Líbí se vám odpověď?
+4 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x