Nevolnost při ha

Dobrý den,mám devítiměsíční mimčo a před těhotenstvím jsem brala triregol a poté lindynette 20 a po obouch mi bylo dost spatně,někdy i se zvracením.Nyní mi dala po kojení gynekoložka cilest a je to to samé.Myslíte si,že mohu zkusit ještě nějakou hormonální antikoncepci po které by mi konečně nic nebylo?A jaka myslíte,ze je nejšetrnější,abych neměla neustále nevolnosti?Předem děkuji za informace..

Odpověď odborníka:

dobrý den, možné je,že vám anitkoncepce nevyhovuje.existuje vaginální nuvaring, kroužek do pochvy nebo zkusit náplasti, event.mirenu - to je tělísko na 5 let.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: