Oči

Dobrý den,v loňském roce ve věku 62 let jsem podstoupila operaci šedého zákalu a implantaci Restor čoček do obou očí. Dioptrie mi byly sníženy z -4,5 na -2,5. Přesto, že operace proběhla bez komplikací, mám nepříjemný pocit a ten se projevuje promítáním tmavých pohyblivých čmouch (malých pavučinek) zvláště za světla a navíc mě při práci na PC nebo čtení oči řežou a bolí. Chodím pravidelně na kontrolu k očnímu lékaři, protože mi měří oční tlak a předepisuje kapky Travatan, které si musím denně kapat do očí. Lékař tvrdí, že to není nic závažného. Ale přesto mám obavy aby to nemělo vliv na zhoršení mého zraku. Obracím se na Vás s dotazem, zda je tento jev v pořádku a jestli mi hrozí zhoršení zraku i přesto, že mám umělé čočky. Děkují za odpověď. Marková

Odpověď odborníka:

Dobrý den, tmavší pohyblivé čmouhy jsou pravděpodobně zákalky ve sklivci, ty byste měla nejspíš i bez operace . Vyčkejte ještě pár měsíců, jestli se nevstřebají /kdyby byly opravdu následkem reakce sklivce na operační výkon/, pokud by zůstaly, není to opravdu nic vážného a váš zrak určitě neohrozí! Hezký den. hezý den.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x