Očkování+alergie na pyl

Dobrý den,ráda bych se zeptala máme jít na očkování proti žloutence typu A,ale syn má alergii na pyl zatím nepotvrzenou alergologem pouze pediatrem na vyšetření jdeme až v červu a chtěla bych se zeptat jestli může alergie (má ucpané dutiny již 3 týden +atopický ekzém) zhoršit nebo vyvolat nějaké nežádoucí účinky a jestli je vhodné ho nechat očkovat děkuji Olivová

Odpověď odborníka:

Jakékoliv očkování může projevy atopického ekzému zhoršit, ale standardně není při lehkém průběhu ekzému očkování kontraindikováno.

MUDr. Jana Moravcová
MUDr. Jana Moravcová

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Klinika infekčních, parazitárních a tropických nemocí v nemocnici Na Bulovce

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Bulka na penisu Prosím, udělala se mi asi před 14 dny na penisu těsně pod...
  • Crp + fw při rakovině Mají pacienti, u kterých byla diagnostikována rakovina...
  • Pálení na jazyku Chtěla bych se zeptat, o co se jedná. Pálí mě druhým dnem na...
  • Zalehlé levé ucho Chci se zeptat mám už 8 den zalehlé levé ucho a cítím...
  • Flucinar mast Prosím o radu.Od gynekologa mám předepsaný Flucinar na vaginální...
  • Pásový opar Pracuji s dětmi v děckém domově. Před týdnem se u jedhoho dítěte...
 
Naposledy čtené: