Opakované krvácení po pohlavním styku

Paní doktorko, lámu si hlavu nad problémem, který mi nedá spát. V poslední době jsem to s antikoncepcí a vůbec s menstruací měla podivné. Můj doktor mi na měsíc vysadil antikoncepci, tudíž jsem i na měsíc vynechala sexuální život. Když jsem to měla dostat, dostala jsem to až asi 36 den od poslední menstruace. Se začátkem mé opožděné menstruace jsem opět začala brát prášky. Vše zatím tedy šlo tak jak má, menstruace skončila normálně po 7 dnech a asi 8-9 den kdy jsem si byla jistá že menstruace skončila jsem měla s partnerem pohlavní styk s kondomem. Po něm jsem začala lehce krvácet a večer už tam nic nebylo. Další den jsem měla pohlavní styk s kondomem a opět se to opakovalo. Myslela jsem si, že je to způsobeno kondomem, že je např: suchý a tak jsou to jen oděrky. Krvácení opět přestalo a po 2 dnech jsem měla pohlavní styk bez kondomu, vše se zdálo v pořádku, ale asi do 10 minut po té, se mi spustila krev, ale už nebyla tak světlá a tak slabá jako ty před tím. Vážně už nevím čím by to mohlo být. Chystám se navštívit lékaře, ale až po svátcích, tak zatím píši vám a prosím vás o radu. Doufám, že to nebude nic vážného. Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Určitě navštivte gynekologa, bude dobré zkontrolovat čípek.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: