Otěhotnění

Dobrý den, chtěla bych se optat....před 2 měsíci jsem si nechala vyndat vnitroděložní tělísko za účelem otěhotnění. Od té doby se s partnerem snažíme a stále nic, první měsíc jsem měla zpoždění a měnstruaci jsem dostala až po injekci a to po 43dnech, z krve mi byla zjištěna nízká hladina estrogenu a byl mi nasazen 3 - 7 den cyklu cyklodigest. Nyní jsem opět dostala menstruaci a to po 27 dnech, což mi připadá moc brzo. V čem je problém ????díky za radu......menstruaci jsem měla pravidelně po 32-34dnech, takhle brzy jsem jí neměla po 27dnech. Čím mám upravit cyklus menstruace nebo po 27dnech je cyklus normální??

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Gábino, u každé ženy je cyklus jiný. Kratší cyklus způsobil nyní hormonální preparát cyclodigest, po jehož vysazení dochází ke krvácení. Po celou dobu, kdy jste měla tělísko zavedené, byla vlastní produkce hormonů utlumená. Po vysazení nitroděložního tělíska trvá tělu určitý čas, než cyklus znovu "naskočí" v pravidelném rytmu. Nezbývá než čekat, až se přirozeně rovnováha obnoví a mezitím se pokoušet o miminko.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: