Padani vlasu

dobry den,mam stitnou zlazu, podfunkci, 6 mesicu po porodu jsem ji dostala, ..beru uz letrox 3 roky, a vlasy mi zacly padat znovu, nevim proc, vitaminy, hormony, ..vse v poradku....tak proc ty vlasy padaji....denne 350vlasu..uz mi prosvita hlava

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Lenko! Padání vlasů má mnoho příčin... Doporučuji pro jistotu zkontrolovat znovu endokrinologické funkce (hladiny hormonů, zvl pohlavních a štítnou žl.). Jinak má smysl se zajímat o celkové zdraví organismu, stav imunity, stav výživy, mnnožství bílkovin, kvalitních tuků (zvl. nenasycených a polynenasycených) a zinku ve stravě. Nenabídne-li Vám schůdné řešení kliniscký lékař, konsultujte lékaře celostní (holistické) medicíny.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x