Panická porucha

Po několika vyšetření mi byla diagnostikována panická porucha. Jako léčba mi bylo doporučeno uživat oxazepam ráno a v poledne 1/2 tablety, ráno ke snídani 1/2 tablety Remood a na večer v případě potřeby Xanax 0.25. Po 3 týdnech užívání jsem nezaznamenal žádné výsledky. A byla mi zvýšena dávka Remoodu na 1 celou tabletu ráno. Od té doby vždy ráno cítím jakoby odcizení končetin, třes rukou a obrovské vnitřní napětí, s dobou kolem oběda to přejde a zbytek dne funguji normálně. Je to běžné a dojde k úpravě, hlavne ranních, stavů? Nemůže to být způsobeno kombinací Oxazepamu s větší dávkou Remoodu? Děkuji za Vaši odpověď.

Odpověď odborníka:

Nástup účinku psychiatrických léků může být i několik týdnů stejně tak i vedlejších reakcí na léčbu. Někdy vedlejší projevy s délkou užívání preparátu postupně odezní. Určitě zkonzultuje Vaše problémy s Vaším ošetřujícím lékařem psychiatrem a domluvte se s ním zda-li bude nutná úprava léčby.

MUDr. Marcela Vorlíčková
MUDr. Marcela Vorlíčková

Specializace: Alergologie a klinická imunologie
Pracoviště: Immunia spol. s.r.o – Centrum prevence a léčby alergií a poruch imunity

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: