Papilární karcinom štítné žlázy

Dobrý den, jsem po úplné operaci štítné žlázy pro dva papilární karcinomy. V červenci jdu na další léčbu radiojodem a proto jsem musela vysadit léčbu euthyroxem 112. Chtěla jsem se zeptat jestli jsou další vedlejší účinky po vysazení kromě únavy? Cítím se více oteklá i oči mám takové napuchlé. Děkuji Hanka

Odpověď odborníka:

Milá hanko, příznaky , které popisujete, jistě mohou být následkem vysazení euthyroxu.Drřím palce!KK

MUDr. Karolina Kašparová
MUDr. Karolina Kašparová

Specializace: Onkologie
Pracoviště: Onkologická ambulance AntiCa Kladno, Onkologická klinika VFN Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Naučte se samovyšetření prsu
Články: Naučte se samovyšetření prsu
Samovyšetření prsu má...
Zlomenině krčku je lepší předcházet než ji pak léčit
Články: Zlomenině krčku je lepší předcházet než ji pak léčit
Zlomenina krčku stehenní...
Zánět slepého střeva
Články: Zánět slepého střeva
Tento nejčastější typ náhlé...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Močový měchýř
Články: Močový měchýř
Močový měchýř je dutý orgán...
Křečové žíly v těhotenství je třeba více sledovat
Články: Křečové žíly v těhotenství je třeba více sledovat
V těhotenství přispívá ke...
Kompresivní punčochy: Aby se vám dobře nosily
Články: Kompresivní punčochy: Aby se vám dobře nosily
Nejvíce se o nich mluví v...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: