Pocity na zvracení, nadměrné pití pitné vody

Dobrý den paní doktorko, obracím se na Vás s prosbou.Moje manželka(73 let)se již 6 let léčí na deprese.Dochází ambulantně za 6 týdnů do nemocnice.Užívá Zyprexu,Zoloft a Buronil.Na spaní Tisercin. Od rána jak se probudí má pocity na zvracení,ale nezvrací.Trvá to celý den,zlepšení nastane až tak kolem 17 hodiny.Celý den pije značné množství pitné vody(sklenici za sklenicí).Odhad 4-5 litrů za den.Paní doktorka v ambulanci jí říká,že pocit na zvracení je od deprese.Jinak se o vše zajímá,má výbornou paměť,ale převážně leží,protože jí je špatně a tak nemá náladu.Nedal by se její stav se žaludkem zmírnit,nebo zlepšit?Je škodlivé pít tolik vody?Děkuji.S pozdravem V.J.

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Stav Vaší paní se určitě zlepšit dá!! Manželčina potřeba velkého přísunu tekutiny by se měla vysvětlit- reaguje tak na pocit stálé žízně? Léky mohou způsobovat suchost sliznic, ale i tento pocit by měl být relativně tolerovatelný a zvladatelný např. cucáním mentolových bonbonů..Pohovořte o stavu své paní s praktickou lékařkou, je třeba vyloučit jiné příčiny obtíží než polékové.

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: