Pravidelné jednodenní špinění mimo cyklus.

Dobrý den. Je mi 34 let mám dvě děti 5 a 7let a od 16ti let užívám hormonální antikoncepci Mimisiston. 27.ledna 2012 jsem byla na „malé“ konizaci děložního čípku. Vše proběhlo v pořádku, ale od té doby jsem začala pravidelně „ jednodenně “ špinit mimo cyklus. Měsíčky probíhají normálně, trvají cca 4-5 dní slabého krvácení. Pak odeberu cca 10-12 tabletek a dostaví se jednodenní špinění bez bolestí břicha. Takhle se to opakovalo už 4x tzn. po všech cyklech po konizaci. 30.5 jsem byla u svého gynekologa protože jsem se začala bát jestli nejsem těhotná nebo.... . Udělal mi ultrazvukové i běžné vyšetření a ubezpečil mě, že to není nic vážného. Prý dokud krvácení nebude delší než tři dny není co řešit protože se jedná o zvýšenou hladinu hormonů. Píši vám abych se ubezpečila že jsou takové situace běžné. Uvažuji totiž o tom, že bych si za tři měsíce nechala zavés nitroděložní tělísko MIRENU a nerada bych něco opomněla. Díky za vaši odpověď. Eva

Odpověď odborníka:

Dobrý den, odpověděla jste si úplně sama:) Mirena je řešení, při čtení Vašeho dotazu mě napadla Mirena hned:) špinění bývá zůsobeno výkyvem hormonů.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: