Problém vysoké sedimentace

Dobrý den V prosinci 2007 jsem byla na operaci žlučníku. Týden po operaci jsem dostala virózu. Léčila jsem ji bylinkami. Moje problémy začaly loni v dubnu velkou bolestivostí kolen a v kříži, sedlivost 110, po návštěvě lékaře užívám Medrol 16mg - půl tablety, Kalium a Helicid, sedlivost mi klesla na 12, od ledna jsem začala brát medrol 1den půl tablety a druhý den 1/4 tablety, po třech měsících mám sedlivost 60. Se sedlivostí jsem problém nikdy neměla. Co by mohlo být příčinou tohoto stavu? Děkuji předem za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Ludmilo! Mám za to, že byste tuto otázku spíše měla položit svému lékaři. Pokud Vás léčí, má představu o tom, co Vám asi je.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x