Prodloužená menstruace kvůli antikoncepci

Dobrý den, chtěla bych se zeptat už 14 dní beru antikoncepci Minervu. Bohužel menstruace stále trvá. Není už tak silná ale stále je:-( Už mě to docela štve a nevím co dělat. Zlepší se to? Nebo moje tělo tento druh antikoncepce prostě nechce přijmout a budu stále krvácet???

Odpověď odborníka:

V prních 2-3 mesících podávání se může objevit občasné zašpinění,ale ne 14 dní trvající krvácení.Bylo by vhodné pokud to nepřestane prohovořit s vaším lékařem změnu preparátu -s hormonální antikoncepcí je to jako s šaty-každé ženě padne neco jiného a je potřeba ušit šaty i antikoncepci na míru

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
Prodloužené krvácení | Od: Káča | 1.4.2013 11:11
Mám stejný problém, prášky
jsem začala brát normálně, ale
menstruace ne a ne skončit.
Sice není nijak moc silná, spíše
jako obvykle poslední den
menstruace, ale ten už u mě
trvá skoro týden navíc než by
měl.
reagovat
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: