Průjem + antikoncepce jangee

Dobrý den, včera okolo 19:00 jsem měla průjem ( hned jsem si vzala laktobacil). V 0:00 jsem si vzala první prášek antikoncepce Jangee z dalšího plata. Dopoledne jsem šla na wc a průjem byl už lepší, takže očekávám, že už to bude dobré. Mohl se snížit účinek antikoncepce, tím, že se špatně vstřebala? děkuju moc za odpověď, Jana

Odpověď odborníka:

Dobrý den, ve Vašem případě funkce 1.tabletky není ohrožena.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Pásový opar
Články: Pásový opar
Pásový opar, herpes zoster...
Spála
Články: Spála
Spála je infekční...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: