Ribomunyl

V polovině srpna jsem prodělala druhou anginu (první v polovině července ). Kontrolní vyšetření krve, moči a výtěr krku vyšly fyziologicky. Paní doktorka mi předepsal a na imunitu Ribomunyl. Začala jsem ho brát od 1.9-4.9. a pak jsem pokračovala od 8.-11.9. Po dobrani druhé "série" jsem měla 12.9. a 13.9 zvýšenou teplotu 37,5 °C -ale jen večer. Chtěla bych se zeptat jestli zvýšena teplota souvisi s užíváním Ribomunylu. Zhruba před 8 lety jsem prodělala boreliozu a ta se projevovala take jen zvýšenými teplotami. Jinymi zdravotnimi problemy netrpim. Děkuji Vám moc za odpověď

Odpověď odborníka:

Někdy se při užívání Ribomunylu mohou objevit příznaky jako u počínajícího infektu. Ale samozřejmě příčina teploty může být jakákoliv. Pokud by teplota přetrvávala , doporučovala bych vyšetření u praktického lékaře.

MUDr. Marcela Vorlíčková
MUDr. Marcela Vorlíčková

Specializace: Alergologie a klinická imunologie
Pracoviště: Immunia spol. s.r.o – Centrum prevence a léčby alergií a poruch imunity

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: