Růžový výtok po menstruaci

Dobrý den, beru antikoncepci YAZ už asi půl roku. U této antikoncepce netrvá menstruace moc dlouho cca 4 dny. Minulou sobotu jsem dostala menstruaci jako obvykle a skončila mi také jako obvykle v úterý. Teď to nevím přesně ale myslím, že od čtvrtka mám světle růžový výtok a vůbec nevím co to může být. Bolesti nemám. Mám teď prázdniny a nejsem v místě bydliště tak nemám možnost navštívit svoji gynekoložku. Ale před pár měsíci jsem měla nález- malou cystu na vaječníku a pokud vím tak mi tam zůstala a při další kontrole kdy jsem tam měla přijít (hned po menstruaci) moje doktorka usoudila, že se prý sama vyloučí nebo ztratí.. protože byla menší a trochu se posunula. tak jestli to má s tím nějakou souvislost? Na internetu jsem si vyhledala tento problém a vždy to tam řešili ženy, které chtějí otěhotnět, tak sem se zalekla. Ale antikoncepci beru pravidelně bez jediného vynechání a menstruaci jsem měla.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud nemáte bolesti nechlaa bych to zatím být, špinění samo vymizí. Pokud se bude objevovat i další cyklus, navštivte gynekologa.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěž o krém BELOBAZA®

Belobaza je krém pro každodenní péči, ochranu a regeneraci suché, citlivé a podrážděné pokožky.

 celý článek

x