Snížení počtu tepů za minutu

Dobrý den. Již roky beru léky na snížení tlaku. V poslední době, asi tak 3až 4 týdny zpět se cítím hodně moc unavená. Při domácím měření si tlaku mi přístroj mimo jiné ukazoval pouze 42 tepů za minutu. Když jsem léky na snížení tlaku zapoměla jeden den vzít, počet tepů byl vyšší, ale tlak samozřejmě také, o dost. Stejně tak pokud poctivě užívám prášky na nížení tlaku, mám strašlivě oteklé kotníky (to už nevypadá jak noha, ale hnusné kopyto). Léky jako je Refluin nebo nyní zase Furon si mám brát dle potřeby při otocích - jenže! Chodím do práce, prostě musím mezi lidi a nemůžu celý den jenom proběhat, abych se nepočůrala nebo prosedět na WC - to je nemožné. Dokonce už uvažuji, zda raději nemít ten vysokánský tlak, ale vypadat a žít jak člověk - tedy na nějaké omezující ("průtokové čůrací") a nohyznetvořující léky se vy***kašlat. Existuje nějaké jiné řešení,tedy myslím ale finančně dostupné pro člověka se spíše nižšími příjmy? Uvítám také radu na tu příšernou ubíjející únavu - ovoce a zeleninu konzumuji "nahusto",syrovou a efekt veškerý žádný. Moc děkuji za odpověď. Dana

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Dano! Po přečtení Vašeho dotazu mne okamžitě napadlo, zdali nemáte náhodou nadváhu a nedostatek pohybu. Je velmi pradvěpodobné, že po optimalisaci tělesné váhy a s dostatkem pohybu naprosto vymizí potíže s otékáním nohou a vysoký tlak se sám nejspíš rasantně sníží.

 
Líbí se vám odpověď?
-4 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: