Špatné pocity v těle

Dobrý den,chtěla bych se zeptat jsem kojíci matka a ma poslední týden zvláštni stavy jako by se dělo něco s mým tělem,má pocity že už tady dlouho nebudu,nebo že je smnou něco v nepořádku!Někdy se cítím slaba,nic mě neboli jen mám nitřní pocit že nejsem v pořádku.Začala jsem brát hořčík jestli to nemůže být tím!Jsem ztoho nešťastná.Mám spíše pocit jestli to nemůže být psychického původu nebo jestli se přiliš nekontroluji tyto stavy jsem měla i před porodem a tet se znova vrátily v průběhu těhotenství se nic takového nedělo!Beru i antikoncepcy AZALII jestli to nemůže být i tímDěkuji za odpověd

Odpověď odborníka:

Dobrý den, doporučuji vám navázat kontakt s psychologem, který vám může pomoci naučit zpracovávat myšlenky, jenž se na psychické nepohodě podílejí. Pokud by se mohlo jednat o vedlejší projevy antikoncepce, je dobré tuto situaci konzultovat s lékařem, který vám Azalii předepsal. Užívání hořčíku vám tyto stavy nezpůsobuje, naopak pomáhá proti úzkostným myšlenkám. Dále doporučuji zařadit do denního režimu pravidelné cvičení se zaměřením na dýchání, protažení a prokrvení jednotlivých tělesných orgánů těla.

PhDr. Josef Sýkora
PhDr. Josef Sýkora

Specializace: Psychologie
Pracoviště: Energy – Centrum zdraví

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: