Špinění mezi cykly

Dobrý den, je mi 31 let a již 8 let užívám antikoncepci Logest, poslední rok ji užívám vždy každé 3 měsíce bez pauzy. Půl roku vše probíhalo jako roky před tím, bez problémů. Od letošního léta mívám špinění mezi cykly, bylo to každý měsíc cca 2-3 dny v různém období. V té době jsem se také léčila s mykozou, procházela jsem velmi stresovým obdobím (rozvodem), tudíž jsem to přisuzovala tomu. Začátkem listopadu se mi špinění objevilo hned dva dny po menstruaci a s 2-4 denními přestávkami se objevuje stále. V půlce měsíce jsem šla pro jistotu ke svému gynekologovi, který mi po stěrech zjistil Ureaplasma Urealiticum a nasadil Doxyhexal na 10 dní mě i mému partnerovi, se kterým jsem 5 měsíců. Podle lékaře to byla příčina mých potíží. Myslela jsem, že po dobrání léků špinění zmizí (Dohyhexal jsem dobrala včera), ale nestalo se tak. Dokonce se mi 2x po pohlavním styku objevil velmi slabý světle červený výtok jakoby v průhledném hlenu, který trval max. pár hodin. Jinak je špinění nahnědlé a trvá třeba jen den nebo dva,ale pak se třeba za dva tři dny objeví. Dnes jsem dobrala poslední pilulku z platíčka antikoncepce a za 3 dny očekávám menstruaci. Dále již antikoncepci užívat nehodlám, jelikož plánujeme miminko, o čemž jsem svému lékaři také řekla a nikde neviděl problém. Sono i prohlídka před 14-ti dny krom výše uvedeného stěru dopadla dobře. Na cytologii mám jít za necelé dva měsíce. Zajímalo by mě, čím tedy toto špinění může být způsobováno, když při prohlídce lékař nic jiného nezjistil, protože kdyby ano, myslím, že by mi o tom řekl. Také jsem si už kdysi dávno všimla jakýchsi asi dvou výrůstků na děložním čípku, které jsem tam před prvním porodem neměla, ale vzhledem k tomu, že si toho lékař při každé prohlídce musel všimnout a přesto nic neříkal, jsem tomu nevěnovala pozornost. Ani si nepamatuji, kdy jsem objevila první a kdy se objevil druhý. Mohlo by to něco znamenat, i když o tom lékař nic neříkal? Jaká by tedy mohla být příčina špinění? A opravdu se můžu beze strachu pokusit otěhotnět? Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, spíše Vám neseděla již antikoncepce akombinace stresu a infekce. Směle do miminka, špinění bych nyní neřešila:) na výrůstky se zeptejte gynekologa,může to být po porodu.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Ani diabetici nemusí v zimě sedět za pecí
Články: Ani diabetici nemusí v zimě sedět za pecí
Prosedět celou zimu doma...
Parazitární nemoci kůže (2. díl)
Články: Parazitární nemoci kůže (2. díl)
Zavšivení je způsobeno vší...
Dlouholetí kuřáci mají větší sklon k depresím
Články: Dlouholetí kuřáci mají větší sklon k depresím
Finsko je zemí s největším...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Jak přežít život s depresí
Články: Jak přežít život s depresí
Když na člověka dolehne...
Sport je zátěží pro tělo i psychiku. Jak se dostat zpátky do formy?
Ženská masturbace
Články: Ženská masturbace
Mnoho žen ještě stále žije...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x