Špinění po pohl. styku

Je to asi třetí den, co jsem začala špinit po pohl. styku. Před 14 dni jsem byla na gynekologii na preventivní prohlídce a zde vše v pořádku tak nevím čím to může být. Nedávno jsem taky dobrala antibiotika na angínu. Je to malinké špinění světlé po sexu. Jinak žádné jiné obtíže nemám. Taky mě svědila pochva a mazala jsem si canesten tři dny jen okolo tak jestli to není tím. Beru měsíc a půl antikoncepci Sunya. Prosím moc o radu. Děkuji.

Odpověď odborníka:

Milá Lucko, špinéní po pohlavním styku může mít množství příčin. Může to být z nedostatečné lubrikace, nebo z důvodu nějaké infekce (můžete zkusit aplikovat Canesten, či Candibene poševní glubuli) a také je možnost změny poševního prostředí po užívání antibiotik. Některé ženy špiní po každém sexu a není to nic špatného a není nutná léčba. Pokud to je tak slabé jak píšete, tak bych v případě, že nemáte jiné obtíže nic neřešila. Mějte se hezky.

MUDr. Barbora Müller
MUDr. Barbora Müller

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Nemocnice Ostrov

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: