Špinění po pohl. styku

Je to asi třetí den, co jsem začala špinit po pohl. styku. Před 14 dni jsem byla na gynekologii na preventivní prohlídce a zde vše v pořádku tak nevím čím to může být. Nedávno jsem taky dobrala antibiotika na angínu. Je to malinké špinění světlé po sexu. Jinak žádné jiné obtíže nemám. Taky mě svědila pochva a mazala jsem si canesten tři dny jen okolo tak jestli to není tím. Beru měsíc a půl antikoncepci Sunya. Prosím moc o radu. Děkuji.

Odpověď odborníka:

Pravděpod. je to způsobeno tzv. krvácení z průniku při antikoncepci, vzít si Ascorutin - vitaminy 3x21, pokud by se to opakovalo, tak změna antikoncepce

MUDr. Jiří Bastl
MUDr. Jiří Bastl

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Privátní ambulantní zařízení Gynosan, s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: