Špinění před menstruací

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat na problém s menstruací. Je mi 41 let, před rokem jsem přestala brát po 8 letech užívání hormonální antikoncepci, menstruaci jsem začala mít po 21-22 dnech, ale normální (3-4 dny) a pravidelnou, po 4 měsících jsem onemocněla se žaludkem a během necelého měsíce jsem zhubla asi 7kg, z původních 68kg na 61kg při výšce 168cm. Tuto váhu si po uzdravení udržuji dodnes. Ale od doby zhubnutí jsem začala mít týden před menstruací slabé špinění, pak následuje krátká, slabší menstruace (asi 2 dny). Menstruaci mám po 28 dnech. Zajímalo by mě, zda se tímto stavem mám znepokojovat. Hormonální antikoncepci již brát nechci, cítím se bez ní lépe. Na preventivní prohlídce jsem byla před necelým rokem, vše bylo v pořádku. Děkuji pěkně za odpověď.

Odpověď odborníka:

Mohlo by jít o prostou hormonální nerovnováhu, např. insuficienci žlutého tělíska. Vzhledem k vašemu věku bych doporučovala ještě doplnit gynekologické vyšetření vč. ultrazvuku, ale pokud by skutečně šlo jen o hormonální problém, léčba není nutná.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: