Špinění před menstruací

Dobrý den pane doktore, už cca 4 měsíce neberu hormonální antikoncepci. Můj problém spočívá v tom, že vždy, když mám dostat menstruaci, tak v ten den (či o jeden den dříve nebo později) začnu špinit (malinko krvácím), pobolívá mě podbřišek, zvětší se mi prsa a pobolívají - a toto trvá cca 14 dní a pak hned začínám krvácet - cca 4-5 dní (asi menstruace). Pak mám 3 týdny od krvácení klid - nemám v tomto období žádné potíže, žádný výtok, žádné krvácení po ani při pohlavním styku, žádné bolesti. Pak má opět přijít po těchto 3 týdnech klidu menstruace a opět jen cca 14 dní špiním a pobolívá mě podbřišek a prsa a pak začnu 4-5 dní krvácet. Budu se za 3 týdny objednávat na prohlídku k mému gynekologovi, ale nějak mě to znepokojuje a tak bych chtěla znát Váš názor. Děkuji Vám moc za odpověď.

Odpověď odborníka:

Bude záležet na výsledku vyšetření a ultrazvuku,bude li jinak vše v normě byla by vhodná hormonální podpora cyklu příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: