Srdíčko

Dobrý den, Vážený pane doktore, obracím se k Váms prosbou,...mám 22 let, vážím 68kg a meřím 162cm. Byl mi zjištěn vysoký krevní tlak a vysoká tepová frekvnece, závěr sinusová tachykardie s elevací TK, byla jsem na vyšetření EKG,SONO,Holter kde mi nebylo zjištěno nicvážného....Beru Vasocardin 200mg 1/2-0-0 a po případě nutnosti i večer...Prášek mi sníží tep ale bohužel pořád cítím někdy tep vyšší až vysoký 100-120 za min...kdydž jsem někde večer, nebo kolikrát i doma.Ne každý den...Trápí mě ale někdy mírná bolest u srdíčka která jde do lopatky někdy až a nebo pod paži je to mírná bolest, a nebo když cviřím tak někdy pociťuji takový divný pocit u srdička a nějakou chvili i po cvičení...můj tatínek ve 30 měl nějakou srdeční přihodu asi zvětšení srdíčka a teď 58 má implantovaný defibrilátor, jeho stav se během roku zhoršil, babička měla anginu pectoris a v 72 zemřela na krvácení do mozku. Prosím o radu jestly mi hrozí nějaké velké problémy, nebo jak se jim vyhnout, jestly mám cvičit, protože mě to baví... Nejsem vůbec silný kuřák a alkohol málo. Děkuji, krásný den Lili

Odpověď odborníka:

Pokud vaše obtíže i při terapii trvají, pak bych doporučovala provedení zátěžového EKG a zopakovat Holterovské měření EKG. Pokud se nic nezjistí, příčina může být i psychosomatická, v tom případě bych pak doporučovala zkusit nasadit anxiolytikum.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x