Stále špinění a cysta

Dobrý den,prosím vás ještě se na Vás obracím z prosbou o radu.Již jsem psala ,že jsem krátce(2 měsíce )brala ant.Vonille,kterou jsem po domluvě s mudr. přestala brát(silné bolesti hlavy,neustálé krvácení).Po vysazení jsem dostala menzes,ale po 14dní opět.Opět jsem zašla za mudr.byla zjištěna cysta 22mm a nasazen norethisteron.Po jeho dobrání jsem menzes dostala,ale je to už 10dní a stále večer a ráno slabě krvácím.Už jsem z toho zoufala,mám strach,oč může jít i strach z té cysty.Ještě bych se chtěla zeptat,zda můžou mít hormony(norethisteron)vliv na štítnou žlázu.Mám uzlly na šž,jsem pouze sledovaná.Prosím poraďte,jak dál na gyn.mám přijít za 3 měsíce,kvůli zkontr.cystě.Prevence v bžeznu,vše v pořádku.Děkuji

Odpověď odborníka:

Milá Pavlíno, po užívání Norethisteronu je možné, že po jeho vysazení bude menstruace silnější, delší, nebo nepravidelná. Je ale možné, že špinění souvisí s nálezem cysty na vaječníku, protože nekteré cysty produkují hormony a narušují hormonální rovnováhu u ženy. Nečekal bych tedy 3 měsíce, ale zašla bych ke gynekoložce co nejdříve, aby zhodnotila, zda cysta náhodou neroste a doporučila by vám další postup. Norethisteson na hormony štíné žlázy vliv nemá. Přejo brzké zlepšení.

MUDr. Barbora Müller
MUDr. Barbora Müller

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Nemocnice Ostrov

 
Líbí se vám odpověď?
+5 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Klepání rukou Chtěla bych se zeptat jaká je příčina klepání rukou a jak se toho...
  • Vlčí hlad, hlad v noci Jsem žena 44 let, 160 cm, 50 kg. Dělím kancelářskou...
  • Zlomený obratel Po páde zo stromu mi zistili zlomeninu Th12 a L1 stavca. Chcem...
  • Zácpa u dítěte Obracím se na Vás s dotazem, můj syn 2,9 měs., chodí na záchod...
  • Děloha Maminku(62 let) posílá paní doktorka na výškrab.Prý má sliznici 10mm...
  • Skvrna na jazyku Před 3 lety jsem prodělala mononukleozu, současně se...
 
Naposledy čtené: