Suchost v ustech,krku

  • Dotaz od: Štěpánka
  • Publikováno: 9.10.2013
  • uLékaře.cz

Nevím kam se už obrátit..měla jsem neustále bolesti hlavy, atd.. koupila jsem si prášky migralgin, po jednom prášku(ihned sem přestala brát) se mi zdálo jakoby mi trošku natekl jazyk.. a od té doby.. jsou to už 2 měsíce..suchost v ústech a krku, vypiju teď denně 3l vody, je to strašné, nevím co s tím. V noci se vzbudím a musím se rychle napít. Nevím jstli to může být tím práškem, že jak mi nějak natekl jazyk..nebo jiným problémem. Byla jsem na ORL a vzali mi stěry (ptala jsem se jeslti to může být tím práškem, a prý ne..to se mi stejně nějak nezdá), zjistily, že mám v krku streptokoky. Předepsali mi antibiotika, teď jsem dobrala a žádná změna, pořád stejné sucho. Nevím co dělat aby mi už konečně něco pomohlo. Přemýšlím, že půjdu za gastroenterologem, protože jsem měla problémy i s břichem, dlouho mě bolelo a měla jsem neustálý nevolnosti..četla jsem, že suchost v ústech může být příčina nějakého vnitřního onemocnění. Nevím jestli to s tím má něco společného, ale na dlaních už mám tak měsíc mezi ukazováčkem a palcem nateklé žíly, a celkově mám ruce takové oslabené, i nohy. Mám tolik zdravotních problémů, že nevím kam dřív skočit, pořád jsem se stále nedozvěděla co mi je. Trošku se strachuji..... Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Milá Štěpánko, doporučila bych vyhledat ordinaci praktického lékaře. Vaše obtíže jsou nespecifické, mohou být tedy zapříčiněny více zdroji. Lékař všeobecného zaměření Vám pomůže utřídit okolnosti vzniku a vývoje a zajistí koordinaci při vyšetřování i interpretaci nálezů.

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: