Svědění kůže

Dobrý den,byla mi diagnostikována cukrovka II. typu, naměřena glykemie na lačno 13,2 a podstatně zvýšené tuky . Jako léčba nasazen siofor 2 x 1 tbl. a dieta. Náhodou jsem se dozvěděl o optimální dietě MUDr. Kwašniewskeho. Začal sem se stravovat podle jeho pokynů, vysadil léky. Dieta je založená na zachování určitého poměru přijatých bílkovin, tuků a cukrů v denní dávce potravy,hodnoty glykemie jsou do 8 mmol... i 1,5 hod po jídle, ostatní laboratorní výsledky krve jsou v normě.Dietu užívám již 2 měsíce, úbytek na váze cca 7 kg bez pocitu hladu, nehlídám si množství přijatých kalorii, pouze se snažím jíst doporučená jídla a zachovat stanovený poměr. Jediné co mě trápí je svědění kůže střídavě po celém těle bez viditelných projevů na kůži.Užívám dithiaden 2 krát denně půl tablety,tato terapie drobet pomáhá ale pokud ji vysadím vše se vrátí do výchozí situace. Dáte mi nějakou radu jak se svědění zbavit? Ještě základní údaje - věk 53, výška 162, nýnější váha 72,5 kg . Děkuji za radu. S pozdravem Martin Michňa

Odpověď odborníka:

Svědění kůže může být jeden z projevů cukrovky, ale i např. tzv. atopie - dispozice k alergickým stavům. Doporučuji návštěvu kožního lékaře či alergologa.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
Diabetes II.typu | Od: Novák Petr | 4.7.2010 10:34
Dobrý den pane Michna, byla mi zjištěna cukrovka II. typu, tak jako uvádíte i vy. Dostala se mi do rukou kniha dr. Kwasnewskeho. Mohl byste mě zkontaktovat ?Rád bych získal od Vás pár informací. Díky. Novák
reagovat
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: