Svrab - pochybnosti

Dobrý den, je tomu 10 dní, co jsem byl přeléčen na svrab mastí infectoscab. Po 3 dnech od užití masti se mi pupínky na předloktí ztratily a zbyly pouze červene flíčky, avšak dnes se mi na předloktí objevilo pár nových vystouplých pupínků, které lehce svědí. Na prohlídce před 2 dny mi lékař zdělil, že výskyt nových pupínků je v pořádku. Proto se chci zeptat, jestli je normální, že po aplikaci zmiňované masti se pupínky po 2 dnech ztratily a kůže už vypadala skoro normálně a následně se mi po pár dnech vyskytly zcela nové zarudlé a vystouplé pupínky?

Odpověď odborníka:

Pokud se po přeléčení znovu objevily pupínky, doporučovala bych zopakovat terapii Infectoscabem.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: