Těhotenství

Dobrý den, ... minulý měsíc jsem musela přerušit antikoncepci (Chloe) v půli cyklu, protože jsem ji zapomněla v jiném městě. Pár dnů po přerušení jsem dostala menstruaci, asi tak týden po menstruaci se nám stala s přítelem nehoda (prasknul kondom), tak jsem užila tabletku postinor (avšak až po 35 hodinách). Myslela jsem, že menstruace se měla dostavit v běžně očekávanou dobu, dostala jsem ji však o týden dřív (tedy asi tak týden poté, co jsem užila postinor) ... menstruace trvala jenom dva dny a krev byla úplně černá a žmolkovitá. Chtěla bych se zeptat, jestli je vše v pořádku nebo jestli je možnost, že bych mohla být těhotná, když trvala menstruace pouhé dva dny (silná byla tak středně) nebo bych mohla mít jiný problém. Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, s velkou pravděpodobností těhotná nebudete. Pokud jste totiž vysadila antikoncepci, cyklus se mohll trochu "rozhodit". Přesto bych ale doporučoval koupit si těhotenský test, ať máte větší jistotu. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x