Tik v oku

Paní Doktorko, můj manžel má už asi 3 roky tikání v oku, byl na neurologii dostal jednu injekci botoxu, zkoušel magnezii, hořčik, akupunkturu, nic. Obvodní lékař neví co z tím. Dá se něco dělat? Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nepíšete, jaký byl efekt botoxu, pokud byl dobrý, lze aplikaci opakovat. Na tik v oku magnezium většinou zabírá dobře, ale musí se brát v dostatečné dávce - i 4x 500 mg. Pokud to nezabere, bude vhodné obrátit se zpět na neurologa. M. Hlavačková

MUDr. Magdaléna Hlavačková
MUDr. Magdaléna Hlavačková

Specializace: Neurologie
Pracoviště: neurologická ambulance Uherský Brod

 
Líbí se vám odpověď?
+6 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
Tikavka celého těla | Od: Tomáš | 27.1.2014 16:30
Dobrý den mám problém jsem kuřák Marihuany a bez
mála před osmi měsíci mi začali tikat
lýtka,obličej,záda,ramena,břicho tiká to většinou celí
den začalo mě to obtěžovat když se to projevuje na
obličeji a je to vidět už jsem i zkoušel vysadit
mariuhanu ale nepomohlo začíná to bejt hodně
unavující a nevím co stým dělat nerad bych abych
to mel na furt
reagovat
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: