Vlasy

Asi rok mi padají vlasy, a téměř rok a půl jsem trpěla plynatostí, kterou jsem neléčila a začala jsem až teď a přijde mi, že se úbytek vlasů trochu změnšil. Tak se chci zeptat, může mít plynatost vliv na vypadávání vlasů?? Také jsem si všimla, že mi vypadávají malinké tenké vlásky, občas jsou dokonce bílé, nedovedete mi poradit co s tím? Všechna vyšetření jsou v pořádku, tak já už opravdu nevím. A ještě se chci zeptat, jak se postupuje při zjišťování zdali má člověk androgenní alopecii či nikoli ? Moc děkuju.

Odpověď odborníka:

1) Výpad vlasů může mít řadu příčin - vpodstatě jakákoli nepohoda fyzická či psychická se může mj.projevit výpadem vlasů, které na tyto vlivy velmi citlivě reagují. Ve vašem případě může jít např. o zánět střev, alergii či nesnášenlivost určitých složek potravy apod. Velký vliv má také stav psychické nepohody.Velmi často po výpadů narůstají jemní světlejší vlásky. 2) Androgenní alopecie je spojena s hormonální nerovnováhou (poruchy menses, cysty...), projevuje se pouze v lokalizaci, která je typická pro muže (kouty, temeno).

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: