Vynechaní antikoncepce

Dobrý den, mentruace mi skončila v neděli, ale první pilulku jsem užila až v úterý-- Poté jsem cca 9 hodin po užití první pilulky měla pohlavní styk. Druhý den jsem užila pilulku správně a měla jsem opět po 3 hodinach od užití pilulku. Jde mi o to jestli mohu být těhotná. Kdyz menstruační cyklus skončil v neděli a ja začla první pilulku brát až v úterý. Děkuji moc za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den Vendulo! Pokud jste antikoncepci začala nyní užívat nově, zahajuje se užívání tablet s prvním dnem menstruace. Pokud již antikoncepci nějakou dobu užíváte, musíte vždy po dobrání jednoho platíčka udělat 7 denní pauzu, bez ohledu na to, zda ještě menstruujete či ne. S dalším platíčkem tedy nečekejte na konec menstruace, důležité je, aby pauza trvala 7 dní. Pokud je pauza delší než 7 dní, je třeba chránit se v dalším cyklu ještě doplňkovou antikoncepční metodou, např. kondomem. Pokud jste tedy nedodržela předepsané dávkování, existuje malá pravděpodobnost, že těhotná být můžete.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Klepání rukou Chtěla bych se zeptat jaká je příčina klepání rukou a jak se toho...
  • Vlčí hlad, hlad v noci Jsem žena 44 let, 160 cm, 50 kg. Dělím kancelářskou...
  • Zlomený obratel Po páde zo stromu mi zistili zlomeninu Th12 a L1 stavca. Chcem...
  • Zácpa u dítěte Obracím se na Vás s dotazem, můj syn 2,9 měs., chodí na záchod...
  • Děloha Maminku(62 let) posílá paní doktorka na výškrab.Prý má sliznici 10mm...
  • Skvrna na jazyku Před 3 lety jsem prodělala mononukleozu, současně se...
 
Naposledy čtené: