Vynechání menstruace při antikoncepci

Dobrý den Už druhý měsíc jsem nedostala menstruaci. Jsem si stoprocentně jistá, že těhotná nejsem. Beru antikoncepci Lindynette už 4 roky a nikdy jsem neměla žádný problém. V květnu jsem prošla velkým stresem, který i když v menší míře stále přetrvává. Bylo zkouškové období, hrozilo mi vyhození ze školy, nedostatek spánku i času, do toho praxe a před dvěmi týdny jsem ještě změnila prostředí a na pár měsíců se přestovala do Velké Británie. Abych se přiznala, tak sem při tom všem zapomínala brát antikoncepci pravidelně (vím, že mě to neomlouvá). U gynekologa jsem byla na pravidelné kontrole před půl rokem. Kdybych nebyla v cizině, tak si zajdu na vyšetření, ale bohužel to momentálně nejde. Obávám se, aby to nebyly nějaké vážnější či vážné zdravotní problémy. Je možné, že za vynechání menstruace může přemíra stresu a změna prostředí? Předem děkuji za radu a odpověď

Odpověď odborníka:

dobrý den, důvod může být stres, změna prostředí,že jste v nepohodě, ale úplně uchlácholit se tím také nejde.berte antikoncepci nadále a pokud se další cyklus nedostane krvácení,buď navštivte gynekologa, nebo zkuste vysadit antikoncepci,jestli budete krvácet bez ní.někdy se můžeb stát, že sliznice nenaroste natolik, aby se odloučila, tudíž abyste odmestruovala.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+6 Ano Ne
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: