Vynechání menstruace

9. prosince jsem měla dostat menstruaci, ale do dneška (28.12.) se nedostavila. Poslední menstruaci jsem měla naposledy 11.-14. listopadu a to až po vyvolávací injekci, protože i tato menstruace se mi zpozdila (v říjnu jsem tedy úplně vynechala), takže předtím naposledy 20.-23. září. Do září to bylo pravidelné, protože jsem brala prášky. Je možné, že mám tyto výkyvy kvůli tomu, že jsem brát přestala? A je to taky nějaký závažný problém, pokud menstruace vynechá? Nechci totiž chodit na další vyvolávací injekci, abych do sebe cpala hormony (kvůli tomu neberu ani prášky). Děkuji.

Odpověď odborníka:

Na injekce chodit nemusíte, při antikoncepci byl cyklus pravidelný díky antikoncepci,nyní je to Váš cyklus a ten není v pořádku. Řešit to můžete, až budete chtít těhotnět.
Každopádně bych ještě zašla na gyn.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: