Vysoká hladina cukru

Nejdříve maminka brala Siofor,pak se jí zvedl cukr na13 tak začla píchat Inzulin 2x denně,i tak to neklesalo,tak začala píchat 3x denně a změnili jí tablety na Lyrica,cukr stále 13-18 tak teď si píchá 4x denně noční má nějaký jiný a cukr stále dolů nejde.Navíc trpí velkými bolestmi a pálením nohou a bolestmi hlavy.Můžete poradit jak jí pomoci?

Odpověď odborníka:

Pokud se nedaří v domácím prostředí, doporučuji upravit terapii za hospitalizace. Ty bolesti a pálení jsou pravděpodobně způspbeny právě těmi vysokými hladinami cukru.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x