Vysoká sedimentace

Dobrý den, mám problém s vysokou sedimentaci. V květnu jsem měla zánět močových cest - léčba antibiotiky, potom jsem přechodila chřipku - následek zápal plic - léčba antibiotiky - 2 x 10 dní, sedimentace na začátku byla 70, potom klesla na 46, stoupla na 50, při uschopnění byla 68. Následoval zánět močových cest - léčba antibiotiky a sedimentace je 70. Nevím, jak bych měla postupovat dál. Děkuji moc za Váš čas a odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, ze všeho nejdříve je třeba vyléčit, a hlavně řádně doléčit, všechny infekce. Po doléčení by se měla sedimentace upravit na normální hodnoty. Pokud se tak nestane, doporučoval znovu komletní vyšetření. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
sedimentace | Od: misicka | 14.9.2010 23:26
dobry den ja taky a chtela bych se zeptat jestli jde nejak snizit nejakymi bylinkami nebo tabletami mam po antibiotikach penicilin
reagovat
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
 
Kam dál
 
 
Mezi příznaky alergie patří i svědění uší a patra
Články: Mezi příznaky alergie patří i svědění uší a patra
Jako typické příznaky...
Ženská ejakulace
Články: Ženská ejakulace
Ženskou ejakulaci neboli...
Ječné zrno
Články: Ječné zrno
Ječné zrno, hordeolum, je...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: